Veckan i bilder

 
Jag hinner ju aldrig blogga nuförtiden för jag har fullt upp med så många andra roliga saker. Därför tar jag dessa bilder till hjälp. 
 
Magnus har målat en vägg i vardagsrummet. Min bror J kom och hälsade på och hade med sig en säkring, så nu fungerar strömmen i huset igen efter senaste åskväder. Jag lyckades få ner några sommarblommor i jorden. En dag hade vi personalmöte utomhus vid en sjö. Sämre kan man ha det på jobbet. I fredags kom lite sommarläsning och Millenniumtrilogin i form av filmerna på posten. Min sommar är räddad. På fredag hade jag också fullt upp med att fixa inför helgens kalas, så jag beställde mat från Korv-Görans med Magnus. Vi bestämde oss för att äta ute (och skita inne). Nu pustar jag ut med en massa tårtrester i kylskåpet. Den kommande veckan har faktiskt hela familjen semester. Kvällen till ära ska vi packa väskorna inför ett litet äventyr.
 
 
 
 

Kommentera här: