Sammanfattning

Sammanfattar den gågna veckan så här:
 
 
Att fixa ventilation på mellantaket kräver en händig man som nu befinner sig i den kungliga huvudstaden. Det innebär att bygget har stannat.
 
 
 
Plockade ihop en massa kläder till de som behöver dem bättre än vi. Det blev en hel del smått och stort. Nu har vi mer utrymme.
 
 
Jag hittade ett par splitternya "byggbyxor" som JAG tänkte börja använda. Måste bara minska ett par centimeter i midjan för att de ska sitta som en smäck. :)
 
 
 
Förra veckan fyllde jag på kylsåpet som var närapå tomt igen i går, så det blev en resa till stan. Passade på att köpa nya skor och ny cykelhjälm till dottern på samma gång.
 
 
Den här veckan då vår pappa är på resa, delar jag säng med dottern och vår mysiga Fiffi bredvid kudden/på kudden/på mig/med svansen i mitt ansikte - ständigt spinnande.
 

Kommentera här: