Att pigga upp en trött mamma

Otroligt trött var känslan då jag hade kommit hem i dag. Jag hade en arbetsdag mellan klockan 7 och 13 då man endast har en tio minuters kaffepaus och ingen matpaus. Resultatet blev att jag åt lunch klockan 14 och satt vid matbordet tills ögonlocken trillade ner. Kröp ner under täcket med skriande tv och skrikande barn som hade en massa ärenden bara för att mamma skulle vila. Trodde jag skulle frysa ihjäl också. Då var jag inte högt i kurs som mamma. Jag var helt enkelt totalt slut. Vet inte om jag sov, men steg upp då sambon kom hem, och det var ju tur att han kom ihåg att sonen skulle på födelsedagskalas ikväll, för det hade inte min trötta mammahjärna registrerat.
 
Jag tror det har blivit för mycket jobb den sista tiden, och så lite andra saker att fundera på också. Dessutom verkar mina arbetsskiften hela tiden krocka med andra inbokade tider, så jag får snart fnatt med att ändra tider jämt och ständigt. 
 
Gnällspiken i mig är igång. Men men... det är väl bara att mata av en sak i gången. Och så var det bilderna... Ska kolla vad som passar denna torsdagkväll. Kanske något uppiggande från sommaren.
 
 
 Min normala bror. :)
 
 
Söta systerdottern Denice och min mamma i bakgrunden
 
 
Barnen Ena: Viktor, Vendela, Julia, Felicia, Daniel och Emil
 
 
Arbetskamrater
 
 
 
Och är det någon som råkar se sig på bild och inte vill vara med på min blogg, så får de kontakta skribenten. Men de här bilderna piggade i alla fall upp mig och fick mig att tänka på den fina sommaren vi har haft.
 
Tack och hej!
 

Kommentarer:

1 Moa:

Hehe hej på te tå papp! ^_^

Svar: Moa, din pappa ser väl helt normal ut?! ;-)
Mad(d)e

Kommentera här: