Briljanta bröder

Dagen har gått i tecknet "hemma med sjukt barn", och den här mamman har latat sig och låtit sig underhållas av Ylvis på Youtube. Ylvis är ju kända för bland annat låten "The Fox", men de har gjort så mycket annan underhållning. Har ni tid över så kolla på Ylvis på Youtube! Det säger jag bara. De har verkligen min typ av humor. I dag tittade jag på åtta avsnitt som var inspelade i Tanzania där bröderna Bård och Vegard Ylvisåker ska bli filmstjärnor i Swahiliwood. Jag tittade på första avsnittet och var bara tvungen att se alla.
 
 
 
I kväll blir det en sväng till Kokkola för att hälsa på pappa. I morgon har Ena Golv & Tak julfest. Ska bli kul med god mat i gott sällskap på Gourmet Garage.
 
 

Kommentarer:

1 Kerstin:

Hoppas Daniel är bättre nu! Och då får jag kolla in Ylvis då =)

Svar: Hej Kerstin! Daniel är feberfri men har fått hosta istället. Han var i skolan i dag. Kolla in Ylvis om du har tid! :)
Mad(d)e

Kommentera här: