Resa i sikte

Hej och håhåjajaa. Körde kvällsskifte på jobbet ikväll och frös efter matpausen. Jag har varit lite frusen hela dagen så vad passar väl bättre än en värmande konjak? Ja, det är inte ofta jag dricker den drycken så jag får hoppas att magen håller och halsbrännan håller sig borta. Men cirkulationen ska väl komma igång.
 
Imorgon blir det kvällsskifte igen, men vi ska hinna ett varv till Nykarleby och Juthbacka marknad före. Magnus var dit med barnen redan ikväll och kom hem med McDonald'sleksaker och godis i mängd och massor. Jag som inte ens äter godis med undantag av choklad och då helst mörk. Nu åt jag faktiskt lite ikväll och kvällen då jag var ute och åt med arbetskamraterna. Men egentligen tycker jag inte att godis är gott.
 
Vilket härligt väder vi har haft och förmodligen kommer att ha i helgen och början på nästa vecka. Omkring 20 grader och sol är inget man ska klaga på den här årstiden.
 
Förresten så har jag suttit och tittat på resor den senaste tiden. Vi funderade lite på att åka till Spanien omkring höstlovet, men vi bestämde oss för Stockholm istället. :) Glad! Vi är i Sthlm (11)12-14 oktober, så då vill vi träffa er där K&F, L&M, T&M, M&G, L&M, P, I och I&M. Hur ska vi hinna med alla på tre dagar? Vi kommer att bo på hotell mitt i stan så antagligen håller vi till en del där. Den här gången flyger vi till Sthlm för att spara lite tid, så vi kommer att åka kollektivt. Ska bli så kul att "komma hem".
 
Nu blir det natt. Sov gott alla nattsuddare!

Kommentarer:

1 Kerstin:

Vad kul att ni kommer hit! =D

Ni får väl ta en gemensam träff för att hinna med hihi

Hoppas jag inte har för mycket i skolan de dagarna...

Svar: Ja, det ska bli kul! :)
Mad(d)e

Kommentera här: