NY BLOGG

Hej och välkomna till min nya blogg! Jag bestämde mig för att byta från bloggen.fi till blogg.se eftersom det inte gick att kommentera på min gamla då jag började blogga igen. Det gick inte heller att ladda upp videon från youtube. Det har säkert hänt något med bloggen.fi sedan jag bloggade sist för ca ett år sen. Kanske skulle det gå att ladda ner en ny version av wordpress, men det blev för mycket tekniskt för min del. Därför byter jag till den här bloggen.

Jag har försökt på alla sätt att importera mina gamla inlägg hit, men det har inte lyckats. Därför kommer jag att ha en länk till min gamla bloggen.fi-blogg härifrån. Mitt namn är dock detsamma som innan, d v s "detenaochdetandra". Det känns bra att ha en ny blogg. Den gamla kommer att finnas kvar tills vidare...

Kommentarer:

1 Marit M:

Lycka till med din nygamla blogg. Det skall bli roligt följa den. Du skriver bra.

Svar: Tack Marit! Kul att du hittade hit och roligt att ha trogna läsare. :)
Mad(d)e

Kommentera här: